Ny dag nya tag

Ännu en dag har gått,har gått väldigt snabbt idag.
Jobbade till 14 efterde skulle jag till cura kliniken för att kolla öron o ögon( har ju varit yr eller är yr rättare sagt)
Doktorn kom för en gångs skull fram till vad de var. Jag är yr för jag har spänningar från musklerna i ryggen som är ihop koplade med huvet. De var inget jag kunde träna bort utan de är något pyskiskt så de sitter i hjärnan så när jga kommer på vad de är jga går o spänner mig över så släpper de i ryggen. Har juinte ont i ryggen så jag lider ju inte av de så men att känna sig lite små full utan att ha druckit något vissa dagar är inte jätte kul, så ja jag får väl börja fundera på vad de är som gör att de är så här.



Efter att jag hade varit där åkte jag hem städade lite, sen kom AJ vi käkade lite mat, gick bort till ILVA o fikade och sen gick vi en runda och plockade upp Josse. Vi vandrade ner till södervärn där AJ skulle ta bussen, sen vandre jag o Josse hem åt igen.

Har inte gjort så mycket mer än kollat lost nu när jag kom hem så de har varit en lung dag.

Puss

image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0