Söndag.....


image5


Ja då var de söndag igen känns som de var söndag precis menmen tiden går snabbt.

Var hemma hos LL igår var jätte kul kollade melodifestivalen o lite sånt riktigt trelvligt.
Träffade K där har inte träffat henne på länge så de var riktigt kul. Tyvärr blev de inte att man hängde med dom ut började ju jobba 5.30 idag.

Jobb var ganska trist idag är ju själv på söndagar, ganska segt menmen det är bara en gång i månaden så man överlever.

Har messat lite med J från stockholm idag ska bli super kul att hon kommer på fredag har inte träffat henne sen i december.

Har inte gjort så mycket idag eller jo jag har städat min bil. Var kul på nåt sätt kände att jag verkligen vill ta körkort nu så ett tips till mina kompisar fråga mig inte hur de går med körkotet o säg inte till mig att jag borde ta de heller för de gör mig iriterrad och jag blir mindre motiverad till att ta tag i de när alla är på en. Så med andra ord jag säger till er när jag har tagit de så pratar vi inte om de heller skit bra då var de bestämmt.

Ska ha klassträff näste heleg eller ja de var meningen men ingen har hört av sig, trevligt av dom. Men J S kommer
iallfall o ML o K med o kankse PE. Hade varit super kul om PE kom har inte träffat han sen vi slutade i k-stad o de är snart 2år sen ska bli kul o träffa de andra 2 med  även M kan vara väldigt väldigt dryg iblan så ja. Dom kunde iallafall tackat nej väldigt ouppfostat menmen de kanske är så man gör längre upp i landet elelr nåt menmen skit samma kommer ändå ha kul.

Kom på de LL hade bakat en jätte god kladdkaka igår ett stort + till henne, hon borde satsa lite mer på sånt hon har nog lite dold talang för de...hehe...

Är ledig imorgon ska bli skönt, sov ut har jag inte gjort sen jag vet inte när, har dock inget planerat känns lite skumt brukar alltid ha något planerat menmen kan väl vara skönt de med. Kom på att jag har planet en ska elelr två iallfall men inget antsrängade men ändå ska ut o gå en runda sen ska jag till mobilia o hämta mina skor (dom har klackats om elelr hur de stavas..)

Varför kan man inte bara skit i en person när man vill de?
 Varför är de inte så lätt att stänga av sina känslor? 
Varför belv de som de blev?
 
Varför vara så kall o ändå inte?
Får spel varje gång jag bestämmer mig för att skita i de så tycker du upp mig på msn eller skickar du sms...
Varför kan du inte bara bestämma dig antingen hör du av dig som en kompis eller så hör du av dig som du vill nåt mer eller så hör du inte av dig alls. Något av alternativen borde ju funka inte blanning av dom . Man blir ju bara förvirrad och iriterrad.

Aja skit samma löser sig kankse nån gång...

Patarde med ET för en stund sen så nu har jag planer för imorgon ska kilppa mig o färga håret. Vill inte klippa mig men va fan får väl ställa upp men hon får bara ta väldigt väldigt lite vill ju ha långt hår igen de känns ju hlet kort nu.

Glöm dagens problem, de kommer nya i morgon...


Puss






Kommentarer
Postat av: Lisa

Va?? Hade du klippt dig? Det missade jag! :S Eller klippte du dig efter? Vill seeeeee!!!

2008-03-10 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0