Fick Jobbet=)

Dom ringde precis o jag fick jobbet =).
Jag börjar på onsadg kl.13.30 ska bli såå kul!!

Kom hem för en stund sen efter en lyckad shoppning tur på mobilia med MGK.

Till lördagen:
Allt började emd att jag o EJ skulle o handla inga probelm alls. Vi bestämmde att hon skuell ringa när hon kommit hem o hon hade ringt o pratat med sin pappa.
Efter en stund ringer hon till mig och de första hon säger är vi har PROBLEM. Lite halvt nevös svarar man ju jaha vad då för probelm??
Då visar de sig att killen som skulle fixa högtalarna är i Ängelholm o komemr hem på måndag. ja, okej, svara jag men vi löser de. Sen lägger hon till att vi inte har någon lokal, då belv jag lite mer nervös o undar varför. De visar sig att hennes pappa har fått åka iväg för någon hade dött. Så med andra ord de var abra till att flytta festen. Lite halv stressad o så packar jag ihop mina grejor o sälnger mig i en taxi hem till EJ.
Väl framme känner båda att vi hade behövs mat och dricka. Vi rusar ner till pzzerian o beställer vars en kycklingkebab, sen är de hem till EJ för att käka o öppna den första cidern. Vi tar delite halv lungt tills vi inser att klcokan är mycket o vi måste göra vid oss, fixa snittar med mera.
Kl 20.00
Vi är klara o allt är lungt vi väntar på folket o ingen kommer i tid(vilket vi inte hade räknat med heller)
Klockan närmare sig 20.30-21.00 o olket börjar ramla in i alla dessa underbara dräckter!!
Nytt folk gammalt folk kul folk.
Tiden tittar ciderna blir feler o fler o folk har vädligt kul o de är en toppen stämming, Folk äter våra snittar o minglar med varnadr o ja en helt lyckad o underbar fest med andra ord.

Till söndagen:
PÅ morgonen fick jag åka hem till EJ o hämta mina grejor o hjälpa henne att städa lite o prata skit om lördagen ,hehe.
Åkte hem sova lite sen var de ut till min morbor o han tjej o deras Pelle. Åkte dit med mormor o Bengt. Grillade o tog de lungt. Sen var de hemfärd.
Kolla gärna in Pelles blogg http://pelleerovraren.blogspot.com/


Bilder från Lördagen


                             


Inköpen från tidigare idag


             

Min Kusin( är han inte söt??)


        


Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till att du fick jobbet det var ju super kul! =))

2008-05-26 @ 13:44:52
Postat av: Karin

Övertrevligt :P Skönt att allt löste sig, det gör det alltid :D

Kramar

2008-05-26 @ 20:43:51
Postat av: Lisa

En hund kan inte vara din kusin!!!! :P Du är knäpp! Lördagen var underbar! Väntar på nästa fest. :) Puss

2008-05-26 @ 23:11:19
Postat av: Anna & Pelle

Grattis till jobbet Emma! Visste jag väl...
Å Lisa: klart man kan vara kusin med en hund, speciellt Pelle! =P
kramen!

2008-05-27 @ 12:34:39
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0