Okej,

Fick ju lite komentarer på mitt förra inlägg men jag menar att jag dricker ju inte varje dag o inte varana helelr bara på helgerna men då ligger ni ju heller inte i lä elelr hur??

Jaja skit samma.

Dagen har varit bra idag. När jag satt o käkade frokust med mamma ringde telefonen då vad de chefen från Amarant(där jag provjobbade) han undarde om jag kunde jobba på söndag men de kan jag ju tyvärr inte fest på lördag städning på söndag. Men dom hade iaf varit mycket nöjda med mig så jag kunde nog räkna med sommarjobb där. Men jag ska ju inte ta ut glädjen u förskott är ju en idag o en på tisdag som ska prova jobba med så jag får ju se men håll tummarna.

Efter de fixade jag till mig och blev körd till LL jobb, ganksa kul o hänga där lite, gott godigs iaf hehe.

När jag varit där en stund så hämtade mamma mig o vi körde o fixade lite sakor. Ska snart hjälpa mamma 9o tvätta sååååå trist.

Har pratat lite med JFJ o han har ju som vanligt mobbat mig. Men jag fick dock en persons msn så jag får väl ta mod till mig o skriva till denna person att han  borde komma på lördag. Han ville ju inte komma för JFJ inte vad där men tar han med sig en kompis så borde de ju funka annars är han tönt.

Har smsat lite med EJ idag vi ska o handla mat o så imorgon o fixa tilllördag. Kom på att jag måste nog bort till mormor o fixa min klänning till på lördag men hon är ju så jobbigt.
När nu ska man ju inte vara så om sin mormor men ja menare skaffa ett liv hon är ätte jobbigt sen hon blev 65 o inte jobbar mer har hon varit ja SKIT jobbig. Då ska vi tänka på att de belv hon i feb så hon har ju intevrait de länge men ändå... När man ska inte klaga men lite måst man ju, hehhe

Kom precis hem från KL var där med o kollade film med han o LL trevligt, o filmen var helt okej slutet var skit men ändå. Vi skulle kolla på Aladdin med men de blev inte så. Sen cykel lampor är ett kapitel för sig sj hahaha.

Nä nu är de typ sov dags, sov gott alla glad =)


Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför heter jag LF nu? Trodde att jag var LM? :P Och vad står F för i så fall? :P Puuuuuuss

2008-05-22 @ 17:57:29
Postat av: Emma

Du är ju LL inte LF elelr LM Vad fick du LM ifrån??

2008-05-22 @ 18:17:54
URL: http://emmafemma86.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag är förvirrad, okej?? :P

2008-05-22 @ 18:49:45
Postat av: Emma

Du är alltid förvirrad :P

2008-05-22 @ 23:25:59
URL: http://emmafemma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0