Över 50 :)

Är så glad nu har komemr över 50!!
Köpte en ny idag så var jag ju tvungen att räkna dom o jepps dä'r är över 50 Klänningar, nästa mål 75.
Undrar om jag får ihop de inann detta året är lut de är ju ändå mer än 6månader kvar på året.
Några till lär de ju bli iår.

Var ute o festade i fredags.
först käkade vi middag henne hos Josse o firade JM, EK var me med skit kul att träffa henne var ju evigheter sedan.
 Vi drog till slagt ovanligt nä inte alls, men så kul de var......
Måste bara säga jag är såååå stolt över mig sj, hehe..

Sen igår var det ut o äta med min kära morbror o hans tjej o mamam , var skit kul.

Idag har de varit en lungn dag var på burlövcenter sen mobilia(köpte klänningen där) efter de åkte vi hem till mormor snabbt var tvungen att testa klänningen till lördag.
Den blir nog bra värre är de med mina vinga men jag har hela veckan på mig så de ska nog gå bra!

Ja så de var lite uppdatering. Får se när de kommer mer.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0