Student present

Började dagenemd att äta en jätte god fruktfrokust. Efter de bar de av till jobb.
Jobb gick ganska snbb idag o har varit hlet okje, lite slött är inte så mycket o göra där. Kan tänka mig attd e blir ännu mindre imorgon. De är fredag imorgon ju och jag har mcyket svårt att tänka mig att de är så många som handlar kakor o så en fredag kväll kl. 7 men visst, får väl se man kankse blöir förvånad.

Efter jobb drog jag upp till satn där jag skulle träffa L. Hon var desperat behov av en klänning Js student. Sprang runt hela satn hittade igen som passade elelr var snyggt, men till sist blev de en jätte fin vit klänning med röda blommor på. Under tiden vi letade klänning letade vi även student present till J. L vet ju redan vad hon ska ge henne men jag visste ju inte. Men till slut på sista stopet inne på mobilia hittade jga den perfekta presenten =). Jag är så nöjd med den, hoppas nu hon gillar den.

När vi ändå var på stan passade vi på att titta in till K o säga hej till henne när hon jobbade. Alltid lika trevligt att se andra jobba :P

Har pratat i tele med EJ typ hela kvällen, mycket givande samtal :P Vi kom iaf fram till att vi ska ut på lördag de är ju alltid något. Och att vi antagligen ska till Mazarin, så ja de lär bli ju, hehe

Tror de elelr ej trots jag varit på stan hela dagen så har jag inte shoppat något till mig sj, bara student present till J är faktiskt stolt över mig sj, hehe.


Nä men ha en toppen kväll alla glada läsare.

Klänningen jag ska ha på Js student =)

(trycker ni på bilden blir den större)






Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon....hoppas att du får en skön fredag...Söt klänning du har köpt :)

2008-05-30 @ 10:49:19
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag är besviken! En hel dag utan att du shoppat nåt till dig själv?? Var är världen på väg? :P Puuuss

2008-05-30 @ 18:02:27
Postat av: Karin

*vink vink* HEEEEJ! haha, har verkligen ingen bra kommentar och megamycket huvudont, men klänningen är så söt. Undebart snyggt :P

Kramar

2008-05-30 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0