Ny mobil =)

Dagen böjade med att jobba, var skit trött i morse, fattar inte varför sov hela dagen i går o hela natten. Men efter lite funderiga på jobb kom jag fram till att jag var bakis i dag o var fortfarnde full igår, illa, illa, inget som ska upprepas.

Efter jobb cyklade jag o byttade bilskola, verkade vaar en bara bilskola, så nu håller vi tummrana på att jag inte behöver köra så mycket utan snart har de där kortet.

Efter bilskolebesöket var det siba som gällde, o ett nytt mobil köp, är riktigt nöja, vill ni kolla in vilken jag köpre är de en sony Ericsson C702

När, jag kom hem kollade jag Filmen Sec and the City lite för lång men jag gillade ändå den.

Nu är de snart träning som gäller, har ju inte tränat på evigheter så ishallen ikväll ska bli riktigt härligt.




Min nya fina skor

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Så söta skor! Underbara...:D

2008-09-29 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0