Helg igen o Jobbar

Jepp deär är helg i gen men jag jobbar som vanligt menmen de är kul. Igår var de tjejmiddag o bara tjejsnack o ut gång, säger bara fy fan vad ball de var igår Tackar alla som var med o gjorde kvällen till vad den blev helt underbar, får vi snart göra om igen tjejer =)

Har shoppat liote i veckan med tänkte lägga tpp lite bilder på de senare.

Anna klart jag kan maila lite bilder till dig gör de senare idag elelr imorgon.

Nä nu ska jag gå o fixa till mig har ju lite planer för kvällen =)

Just de glömde att skriva kommer även lite bilder från gårkvällen med i ett senare inlägg.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

JA! Skicka bilderna! =)

2009-03-02 @ 08:36:41
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Karin

Roligt att ni hade...ähmm, roligt, haha. Klockan är 7 och jag har ordbrist i hjärnan. :)



Emma, snart är det vår. Eller det ÄR vår. Men snart på riktigt, då får man ha alla roliga vårkläder/skor. :P

Kramar

2009-03-03 @ 07:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0