Jag vet super länge sen

Japp, jag vet var helt för länge sen jag skrev men jag har haft fullt upp men an massa o sen har jag inte känt för att skriva heller.

Som jag skrev har jag haft en del att göra har träffat mina brödar en hel del vilker är super kul, har en del år att ta igen så ja jag pratar o träffar dom en hel del o till mina kompisar som jag nog har satt liet åt sidan på grund av de säger jag förlåt men jag hoppas ni förstår =) Sen vet jag att en hel del av er har ganksa mycket i skolan med så ja.

Sen får jag inte glömma att säga GRATTIS till Emelie som fick jobbet som reseledare, skit kul för dig tror verkligen att du kommer passa som de =)

Under dessa dagrana som jag inte skrivit har jag även träffas min brorsdotter som är en jätte härlig tjej på 10år och super kul att få träffa henne o umgås med henne.

Har även dagit på mig världens förkylning även därför jag inte skrivit varit hel död.

Tror de eller ej men jag har inte shoppat på ett bara tag  vilket är super =)
Men å andar sidan har jag inte varit i stan heller.

Sen har jag sagt att jag vill fyltta är så jävla trött på att bo hemma speciellt när jag är hemma lika mycket som mamma o hon med är sjuk funkar inte måste hitta nåt o de är snabbt blir ju galen.

Sen den 13-15mars dra man till en suga ett helt gäng kompisar o har bara kul under en helg ska bli sjukt ball =)

Nä nu får jag sluta skriva innan hon börjar gnälla ännu mer elller rättare sagt jag ska datan här ifrån så hon slipper gnälla. Skriver mer om en stund


Puss


Kommentarer
Postat av: Karin

Tänke precis säga, klart du inte shoppat, du har ju varit sjuk!! (Men sen insåg jag att hade du verkligen varit shopping-sugen så finns det inget som stoppar dig) = )



Ta hand om dig Emma...andas lite nu och då liksom.

2009-02-18 @ 21:16:34
Postat av: Ems

Tack gumman! =D Kan inte själv fatta att jag fick det, men nu kan inget stoppa mej! Skrämmande dock! Får byta om till min powerwoman-dräkt! ;P Puss snäckan

2009-02-18 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0