Ledig

Så skönt är ledig idag. Tog en låånngg sov morgon sen käkade jag frukost med mamma. har precis gjort vid mig ska en sväng med mamma till stan och efter de ska jag träffa Anna (dagis).
Kom på att jag måst köra ut till Vivans jobb, skla beställa lite kläder till dom på jobb. Men de var ett tag sen jag pratde med henne så de ska bli kul, har ju inte nummer kvar på min mobil så jag har inte kunnat ringa henne heller.

Igår var en soft dag jobb sen sov jag bara ett par timmar måste komma ifrån den vanan men de ska vi fixa nästa vecka =) Sen på kvällen igår kom Jim hit en stund han hade ändå kört Jens till malmö så då kunde han lika gära titta förbi så de blev att han satt o pratade skit i nån timmar o kollade lägenheter för nu har de tydligen inte bara mamma som tycker jag ska flytta utan han med =P

Nä nu ska jag ibäg, men skriver en rad senare


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0