mmm

Ibland är man bara trött på allt o alla o för till fället är jag de. Händer typ inget kul Men ja de är ju alltid en menning med de som hände rså de är väl därför de är så dött. Vet att jag lovade er bilder dom kommer men jag har ju inte tid. Hmmm, nu kan man ju bara undra har inte tid o så inget som händer, kankse de som är grejen har fullt upp med allt möjligt så jag har inte tid. Sen orka bo hemma är så jä'vla trött på de, vet inte exakt på vad men nåt är de vill flytta men de är fan omöjligt har ju inte råd svin dyrt med lägenheter ju.

Men lite roligare skaer träffade mina brödrar i helgen trevligt. Träffade 2 av dom igår med, var kul de med =) Sen blir de till farmor till helgen ska bli jätte kul har inte träffat henne på evigheter.

Nä nus ka jag sova.


Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha, Emma, har du inte tid kan du ju inte klaga :P



Hoppas det blir kalasroligt till helgen! ...fast det är ju bara onsdag idag ^_^

2009-02-04 @ 09:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0