Shoppning

Japp, skulle ju inte handla mer, men vad gör man när man är på stan o hittar nåt man bara älskar o sitter skit snyggt, jo man köper de...

Har även varit o kollat på lägenhet idag o jag blev så kär i den speciellt de underbara trägolvet. Men de var första lägenheten jag kollade på så ja får ju kolla lite till, ska boka tid hos baknen så jag får veta hur mycket jag kan lägga ner på en lägenhet.

Imorgon är de nordiska mästerskapen som gäller ska hjälpa till dät med vad vet jag inte riktigt men de lär jag ju få veta imorgon, så de kommer bli en låånnnggg dag börjar 9 sen slutar jag inte från 8 på kvällen, men de lär bli kul ska vara med Lollo hela dagen så de kan ju inte bli mer än kul =)

Helgen är de jobb som gäller börjar antagligen 02.00 imorgon natt o så slutar jag förhoppnings vis senast 12.00. Har även en lägenhet på lördagen på dagen som jag kanske ska kolla på får se hur trött jag är. Annars på lördag kväll är de ut till Pia och Micke i skurup som gäller, ska dit med Mamma o käka middag o lite sånt trevligt =)



Skorna är köpta sen innan även linnet med, men väskan o klänning är köpt för dagen =)



     




     


Så skriva gärna vad ni tycker om mina inköp =)


Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Galet! När jag var ute och kollade väskor så var jag jätte fäst vid just den. Dessvärre fyllde den inte upp till mina "måste ha praktiska" krav, men den är riktigt fin Emma!



Piffiga saker, klänningen är skit häftig! Goes easy on the shopping! hahaha

Kul med lägenheten också, hoppas du hittar någon du trivs med ^_^

2009-02-05 @ 20:07:29
Postat av: Mia

Love it! Fast nu har du faktiskt KÖPSTOPP!!! (Iallafall i en vecka eller två) :P Förresten, akta så inte någon snusklubba flyger på dig ;) Puss

2009-02-05 @ 20:42:18
Postat av: jenne

hihihi, vad trevligt att du läser min bloggis =)=)

2009-02-05 @ 22:53:19
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: Jenne

TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG! =)

2009-02-14 @ 09:39:26
URL: http://jenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0