AUSTRALIA


Kan inte säga mer att de är en helt underbar film som har allt, spänning, humer, romantik, bomber, ja allt. Har ni inte redan set den så gå o se den. Trots att den är 2h o 45min så känns de inte så länge dom underhåller under hela filmen o den är inte förutsägbar händer mycket som man inte tro ska hända.

Se Filmen

Innan jag var på bio var de fika med Emelie(trelle) var kul att träffa henne vi träffas inte så offa längre men vi prata typ i tele varje dag. Sen körde jag o hämtade Mia o vi fika innan bion, blev mycket fika idag, men men har ju inte fikat på länge så var ju tvungen att at igen lite =P

Imorgon är de lunch med Emilia som gäller, ska bllil super kul att träffa henne har inte träffat henne sen New York o de är typ 1månad sen. Har tyvärr inga planer för kvällen än mend e ändra sig snabbt, kankse blir middage o gossip girl med Jenny vi får se, vill ju fest med i helgen.

Och bara för att påpeka att jag inte är helt glömmsk så måste jag berätta att jag kom ihåg att sms Patrik idag, inte illa om jag får säga de själv =P

Nä, nu är de sov dags är helt slut.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Det var väl inte en dag försent! Du har ju inte bloggat på hur länge som helst!!! Buuuuuu för Emma!

Fick första nr av tidningen jag fick av er i julklapp igår, I´m so happy! Nu ska det läsas om tvspel, tjohooooo!

Ha det gott! Kramen

2009-01-16 @ 08:09:34
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Karin

Nähäää, var den bra? Jag svor att jag aldrig skulle se den ^_^ Kanske dax att tänka om...kanske.



haha, Emma! Det kan aldrig bli FÖRMYCKET fika :P

Ha en trevlig helg tjejen

2009-01-16 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0