Disney on ice

Japp, då ska man på disney on ice i dag ska bli skoj.

Var ute o festade igår, de var trevlig. Men kändes lite skumt att festa mitt i veckan de gör man ju bara på sommaren, men man måste ju börja värma upp. Så alla trevliga kompisar är ni lediga på torsdagen nån gång borde vi dra ut på onsdagen. De var ändå en hel del ute även de inte varit lön eller nåt.

Fick sms av Josse för en stund sen o hon är hemma i sverigt igen =) Ska bli kul att träffa henne när hon kan hoppas snart =)

Har varit en riktigt slappe dag i dag har inte gjort något alls så de är bra att jag ska ibäg nu snart annars hade jag klättrat på väggarna, hehe


Nä nu ska jag äta o göra mig klar för kvällen =)

Ha de toppen


Puss





Kommentarer
Postat av: Anonym

Man tackar.Allt bra med dig denna torsdag? kram

2009-01-22 @ 17:29:03
Postat av: Emma

Japp, alllt är bra med mig. Kram

2009-01-22 @ 21:44:22
URL: http://emmafemma86.blogg.se/
Postat av: Karin

Folk är ute och festar jämnt och ständigt....finanskris my ass :P hahaha

2009-01-23 @ 10:54:19
Postat av: Emma

Hahah så snat så, Karin du får hänga med nästa helg eller nåt jag ska ut med josse då och de hade varit kul om du följde med=) ?Kramen

2009-01-23 @ 11:26:11
URL: http://emmafemma86.blogg.se/
Postat av: Karin

Klart...haha när ekonomin tillåter :P

2009-01-24 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0