Filmkväll

Kom precis  hem från Jenny, har kollat på let's dance o film. Filmen vi såg var jätte kass ibörjan men mot slutet blev den bra, kommer dock inte hiåg vad den hette men ändå. Let's dance har jag inte så mycket att säga om vi satt o pratde massa skit samtidigt så kollade inte jätte mycket. 

Imorgon är de festa med storebror som gäller, dagen har jag dock en planerat än, men de llär ju dycka upp något. mamma är ju ledig o imrogon med så kan ju kankse hitta på nåt med henne. 

Innan jag åkte till Jenny hade jag Nicke ute ett tag han var så go, lite bilder.




            


Är han inte söt???







Puss






Kommentarer
Postat av: Karin

Skitsöt! :)



kidnappar honom och springer iväg

2009-01-17 @ 08:16:27
Postat av: Jenny

ja det var verkligen en märklig film!

Tack för igår;)

pusss

2009-01-17 @ 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0