Fredag

Ja då var de fredag igen så snabbt tiden går. Känndes som de var fredag för bara nån dag sen, men de är bra att tiden går snabbt, det är ett bar bevis på att man har roligt o något att göra.

Har varti en slapp dag idag. När jag hade Käkat frukost o så körde jag ut till Mia för att gå en sväng, när vi kom tillbaka till Mia blev de löite varmchoklad så de var den gång turen =P

Har inga planer för kvällen, ska ju jobba nån gång i natt men vet inte när än har inte fått tag på Johanna, så de är väl målet med kvällen att få tag på henne så jag vet när jag ska börja =P

Disney on Ice var jätte kul, för er som känner mig vet ni att jag älskar disney o ja vad mer kan man säga då än att detta var inte helt fel att kolla på =)

Pratade lite med Josse igår när jag kom hem ska träffa henne imorgon ska bli jätte roligt att träffa henne, har ju inte träffat henne sen i sommras.

Annars är allt lungt idag lite förlungt inget bestämma ju =P

Så vad ska ni hitta på i helegn??



Puss





Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej sötnos! :]

Jag har för inte så längesedan startat en allday/fotoblogg, och skulle bli överlycklig om du ville kika in och kommentera de bilder jag har lagt upp :

Lägger gärna till dig via bloglovin, om du lägger till mig ;)



Hoppas att du får en fin kväll! :

2009-01-23 @ 17:52:38
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Karin

Känns som om fredagen kom snabbare för att du festade i onsdags :P haha säkert det som gjorde det

2009-01-24 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0