Fredag

Var o luncahde o fikade med Emilia idag, trevlig, var kul att träffas pratade om allt möjligt. Innan jag träffade henne var jag borta på Vivans jobb o pratde lite med henne ett tag sen man träffade henne, så de var med trevligt =)

När jag kom hem från stan, byttde jag bara kläder sen körde jag ner till Mia för att gå en runda med henne. Tyckte synd om henne att hon fick stå ut med mitt klagande på att jag har inget att göra i helgen eller jo de har jag men jag vill fetsa o de är ingen som kan imorgon så allt är blä.

Nä, så nu ska jag klaga lite vartför finns de inget att göra, jag är så grymt uttråkad händer ju inget alls, kommer hem typ halv 3 när man jobbar sen händer de inget på hela dagen så jävla trist. Nån som har nån ide' på vad man kan göra, inget där man sitter stilla måste röra mig. Är typ super rastlös de är de som är så segt. vet inte alls vad jag ska göra, hjälper inte vad jag än gör, sen går jag typ alla på nerverna känns de som. Är trött på att bo hemma men vill flytta nu!!!
Går ju mamma med på nerverna de är hon som får stå ut med att jag är utråkad. Sen blir jag så arg på mig sj att jag inte har nåt planerat til helgen, men å andra sidan har typå alla sagt till mig de löser sig du hittar nåt du kan göra i hlegn men har jag gjort de nä.Så jag har ju bara mig sj att skylla men ändå. Ska gå i ide sova till sommar ni kan väcka mig då känns som de händer mer grejor ¨då, nu sitter bara alla inne o ugglar o är negativa.

När jag o Emilia hade fikat så gick vi o kollade lite i affärer men jag är fortfarnade ganksa trött på shoppning sen NY och Emilia höll med om de, men hon köpte lite såna måste ha kläder inget kul så men sånt man behöver. Känner lite att jag tycker inte ens de är så kul o shoppa vad är då kul o varför kan de inte var bättre väder., Januari är en så trisit månad folk deppar ju bara även jag, är jätte deppig idag o vet inte varför. När nu känns de som jag tjattar mernmen ibland måste man.

Blir iaf filmkväll med Jenny ikväll, ska bli helt okej, hoppas jag blir på bättre humör bara för just nu är jag inget kul sällskap, men de blir säkert bara om nån timme igen =P

Skriver kanske mer senare


Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Emmafemma, man får klaga...det är faktiskt ganska livsviktigt att göra det, annars har jag hört rykten om att man sprängs. ^_^



& snart är det sommar...haha typ. :)

2009-01-17 @ 08:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0