Slö dag


Vaknade vid 12 idag, segt som bara den att gå upp. Var o festade med Jim o hans kompisar i svedala igår. Tro de elelr ej men  jag kom ifrån svedala denna gången, var dock lite borta som jag brukar vara när jag festat i svedala men fy fan vad kul vi hade de. Var på gamla hart break (eller hur de stavs) o de var riktigt roligt ballt folk super bra m,usik o super bra stämming.

Efter att ha åter hämtat sig lite var jag på hockey med mamma, Nobbe och Anna. VAr en ganska slö match men bättre i sista perioden. malmö förlorade dock mot Mora med 3-5.

Nä, är för tröätt för  batt skriva så jag skriver mer imorgon o lägger upp lite bilder då




Puss


Kommentarer
Postat av: Mindy

Kul att du röstade på mig sköna tösen :)

2009-01-18 @ 19:50:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Karin

Festaremma! :D:D

2009-01-19 @ 08:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0