Sovit

Japp sovit är vad jag gjort hela dagen började ju jobba 02.00 inatt o jobbade till11.00 idag, var helöt slut när jag kom hem ju. Sen gjorde de inte saken bättre att jag kom hem från Josse vid 23.30 ung så de blev inte många timmars sömn, menmen som sagt har ju sovit igen de under dagen =)

Var super kul att träffa Josse igår. Vi käkade för mycket godis o för många chips illa. Så mycket vi hade att prata om super kul att höra alla hennes äventyr.

Nu in för kvällen har jag inga plaer blir väl till att läsa nån tidning eller läsa en bok.

Planerna imorgon är, jobbar, dra ner till trelle och sen är de att träna på kvällen =)



              




Puss





Kommentarer
Postat av: Karin

Kämpa på Emma :P



oh, två söta tjejer och massa yummy-yummy i skålarna :P Bra kväll känner jag. Haha, Ha det bäst!

2009-01-25 @ 22:08:03
Postat av: Jenny

Mums...

jag vill med ha=(, har inget hemma!

Men tur är väl det=P

2009-01-26 @ 21:43:39
Postat av: Jenny

Muuums=P

Jag vill med ha!!!

2009-01-26 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0