SOL =)

Så skönt med sånt här väder, men blir så pigg, fast jag varit hel död på jobb hela dagen men ändå, sjukt skönt väder =)

Har jag hittat på sen söndags då.
 Igår var de jobba som gällde, sen var de hem och hämta Sandra drog ner till ljunghusen käkade glass och gick en runda vid piren.
Sen  blev de bestömma att vi skulle dra till svedala,
vi skulle spela brännboll men hittade igen som ville spela så vi hängde hemma hos Jim istället =P
Innan vi kom till svedala blev de ett stop på MC och när vi varit hos Jim en stund bestämmade vi oss för att handla glass på MC,
så de känns ju inte alls som vi är stammisar eller så där,
illa illa

Tog en del bilder under dagen nä'r vi var iväg,
skit ball =P

Har hänt idag då
Jobbat
Varit med Sandra
Fikat på ILVA med sandra
och nu snart ska jag o mamma bort och käka lite hemma hos sandra.
Ska även träffa Patrik idag, känns som evigeheter sen sist så de ska bli kul.
annars i veckan  är de mest jobb och hänga med Sandra som gäller.
Mia har ju åk iväg idag, så henne träffar jag inte på en vecka, super trist


Nä, nu ska jag hjälpa mamma att samla ihop efterrätten


Puss



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad du gör saker heeeela tiden, haha ^_^ Hur har du tid att bli uttråkad människa :P

2009-06-23 @ 18:18:21
Postat av: Emma

Japp, jag har tid att bli uttråkad därför försöker jag göra nåt hela tiden, det räker att de går en timme jag inte har nåt att göra så blir jga galen typ

2009-06-24 @ 11:47:47
URL: http://emmafemma86.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Sandra hit sandra dit. de gillar vi. :) kom nu till mig så löser vi allt ;)

2009-06-24 @ 12:52:20
URL: http://sandrawigren.blogg.se/
Postat av: Emma

Jepp, visst gör vi ;) Jepp, kommer om en stund

2009-06-24 @ 12:53:35
URL: http://emmafemma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0