Toppen dag =)

Som alltid när jag och Sandra har hel dag blir de super kul =)
Först körde vi till bo olssons i tumelila,
skit ställe vi var där i typ 10min inte vår stil alls rörig ush nä inte vårt typ av ställe alls,
med andra ord jag rekomenderar inte att åka dit.
Efter de besöket bestämmde vi oss för att ta en tripp till IKEA istället,
 alltid ett säkerkort och man hittar alltid något där =)
Så de belv en ljushållare till värmeljus skit snygg =)
Och Sandra shoppade lite till Jens.
När vi var klara där bestämmde vi pss för att ta en tripp in till stan för att kolla lite grejor till
 och drick en mockalatte på expressohouse
 och envisas med att dricka kaffe när man inte mår bra av de är för oss båda en bra fråga,
 men vi kom fram till att de var så gott så de var därför vi gjorde de =)

Sen bar de av hemmåt.
Har precis varit nere hos Sandra en stund och minglat och pratat skit =)

Nu är de väl bara slappa som gäller, tyvärr....
Som sagt innan i veckan jag är väldigt uttråka för tillfället så allt är typ piss då,
 men har ni nåt förslag på vad man kan göta så säg gärna till =)

Är ju min helg att jobba men jag ska inte jobba fråns på söndag har bytt bort lördagen ska på student i trelle imorgon så behlövde vara ledig.
 Vad ska man säga kjag vill inte alls jobba,
det är jag och  mina chefer som jobbar och de vill säga jag har en llåånngggg bdag framför mig,
 vill inte alls....
 
Som sagt innan är grymt utråkad och tycker de mesta suger, ingen vilja till att göt nåt,
 menmen de går väl över nån gång de med får väl se,
nåt kujl borde ju hämda snart =)
Då menar jag förutom midsommar som ska bli trevlig,
planerade ju lekar och allt till de igår =)
 Blev tyvärr inga bilder idag har inte alls tänkt på de så de får bli en annan gång.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0