Varit i K-stad

Som vanligt på torsdagar är de min och Sandras dag =)

Jag jobbade först och sen hade jag och Sandra bestämmt att vi skulle ha picknick i folketspark och så blev de, gissa om de blåste...

När vi hade käkat upp vår melon och våra riskakor bestämmde vi oss för att köära en runda för att vi skulle komma på nåt att göra.
När vi kört en bit så kom vi på den underbara ide'n att vi drar till Öland =)
Sen efter en stund kom vi på att Tylösand inte varit fel de heller, eller varför inte åhus??

Så de var bara att dra hem och kolla upp var vi kunde bo, under tiden vi satt och kollade var vi skulle kom vi på massa ide'er på var ,man kunde åka.

¨Så var slutade vi då???

Fundeset =)
Istugan jag firade mina första Jular och den stugan som nu Sandras pappa äger med sin fru.
Pratade en massa skit och kollade på Fuking Åmål, den är ganska kass....

När vi vaknade idag så var vi lite kluvna på vad vi skulle göra men de slutade med Kristianstad =)

Har inte varit där uipp på evigheter men så najs de var att komma upp dit och dricka latte på kaffestället vi alltid drak latte på kolla kläder inne på Sandelins och bara njuta av K-stad.
Och när man gick där och jag körde en runda för att visa Sandra var jag hade gått i skola och var vi hade bott och så insåg jag hur mycket jag saknar den tiden där uppe
all gemenskap
alla trevliga OC-kvällar med middagar(där tacos blev förbud ett tag)
 våra små fester,
bränbollsdagar
japp allt med andra ord
till och med skolan våra "underbara" livsmedelskemilektioner som alla älskade sååååå mycket =P
Vårt mysiga lunchrum =) 
Sen saknar jag Patriks och mina shoppingrunder
Sen Stockholms bitchen och mina ost och godis kvällar =)
 Jag håller med min pajala bitchen varför kan man inte spola tillbaka tiden???
Sen måste jag säga att de var sjukt att du skrev en komentar nu om k-stad med tanke på att jag var där idag och med känner typ samma sak.

Så fråga till er jag gick med i K-stad när ses vi igen?????



Så vad händer resten av kvällen??

Städa
Slappa
Sova
Ska ju jobba inatt

Morgondagen då??

Sova
Sen träffa Anna ska bli super kul =)




Lite K-stad bilder =)


           


            


         

Måste ju lägga upp nån bild på två trogna gäster som alltid gjorde de super kul när dom kom =)

     

Sorry om ni inte gillar bilderna men jag har inte nämnt några namn så jag hoppas de är okej för alla =)


Så skriv nu en rad eller 2 om vad ni tycker om inlägget =)






Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ni fick en bra dag tillslut =)

2009-06-26 @ 21:36:10
Postat av: Hannah

Visst saknar man Kristanstadstiden och alla underbara lektioner vi hade

2009-06-26 @ 21:38:13
URL: http://hannahkatt.blogspot.com/
Postat av: pajala bitchen

Haha! Snacka om tajming alltså =) Önskar jag oxå hade lite närmare dit ner, hade varit kul med ett litet återbesök.

Vi måste ju helt klart ses snart, hela gänget..

Roligt att se bilderna!

Kram!

2009-06-28 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0