Japp, Japp

Ja då var de att tag sen igen (ovanligt) Har haft så mycket annat för mig har ju hängt en hel del med Jessica Mattias och Jens, trevlig värre =P

Sen får man ju inte glöma jobb har ju jobbat en hel del med den senaste tiden =)

Kvällen ser väl inte mycket mer anorulunda ut än att jag kommer va med dom ikväll med, skulle ha tränat men har blivit rätt så förkyld igen.....ingen hit alls.

Var ute en rund med Mia innan trevligtrevlig, fast vi gick vilse.....inga komentarera på den....

Shoppade lite förra veckan blev ett par skor trevligt vljusrosa tygskor, en jätte söt rabdig tröja från Mq (mörkblå o vit) O ett par mörkblåd mjukisbyxor (stadium)

Nä nu ska jag fixa lite te till mig o Jessica

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla...korrekturläs dina inlägg innan du publicerar dem!

2009-03-10 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0