För länge sen

Jag vet evigehetr sen jag skrev sist men har haft fullt upp o lite til =)

Då börjar vi
Fredag 25åresfest, super trevligt o jätte kul, sov hemma hos Glenn o Vivan
så på lördagen belv de lite turer runt om stan =)

Lördag, var hemma väldigt sent och jag skulle ju träffa Emelie(trelle) vilket jag tyvärr fick ställa in för jag hann inte att ta mig till trelle, synd att hon inte kunde ta sig in till malmö. Men de blev att jag drog på förfest hemma hos Patrik istället.

Söndags,  fixade håret på Sandra för att kolla hur hon ska ha de på balen imorgon och på studenten.
Hon kommer bli så fin =)

Måndag, jobbade,sov, sen var de hem till Sandars morbror för att kolla Mff-matchen =)

Så har vi dag då =)

Jobbat. Tyvärr var de Sandras och Johannas sista praktik dag så nu är jag kvar där sj känns de som ,men som tur ät kommer Johanns om några veckor igen o jag har ju henne där på helgen =)
När jag kom hem från jobb var de bara slappe. Skulle ha tagit en latte på bo01 med Sandra men de blev att vi körde till hennes pappa istället =)
 Kom hem för typ en timme sen o sen dess har jag väl bara tagit de luungt o käkat middag.

Hur ser morgondagen ut då.
Först jobba. Efter jobb ska jag se var Sandra är för att hämta upp henne så vi kan köra o hämta blommer till hennes hår, ska fixa hennes hår så de är perfekt till kvällen när hon ska på balen.

Kvällen har jag inte alls planerad imorgon ska nog umgås med mamma lite känns som en evihet sen.

Nä nu kallar sängen



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0