Full bokad dag =)

Har haft fullt upp hela dagen.
Börajde med att jobba, var helt okej.
Efter jobb körde jag o Sandra ner till bunkeflo för att hämta blommer till hennes hår uppsättning,
sen bar de hem för att fixa Sandras hår.

Tog ung 2timmar med allt men så sjukt snuggt de blev.
Jag blev super nöjd =)

     

Hur tyckte ni de blev??
Fick precis uppdatering av Sandra på balen o all älskar hennes hår,
blir så gald när jag hör de =)

Efter jag varit o fixat de var de hem o käka, sen ut o gå en runda med Mia.
Pratade massa sikt som vanligt,heheh...

Kom o tänka på en sak, är de nån som ha bra tips på nån bra midsommar lekar j
ag behöver alla tips jag kan få?????

Sen har jag 2 frågor till
Vad kan man ge i studentpresent??
Vad kan man ge till mamma på morsdag??

Är väldigt tacksam om nån ger mig nåt bra svar på mina frågor =)

HUr ser palanerna ut fram över då.

Imorgon är de frukos hos Josse kl.9.00
Sern efter de ska jag hem till mormor o lämna tvätt
Därefter bär de av till trelleborg för mamma ska klippa sig hos Emelie
Efter middagen har jag inget bestämmt än men de kommer väl =)

Fredag
Vad jag kan komma på nu så har jag inget planerat fråns vid 19tiden
då jag ska o käka på gränden med Mia

Lördag
Jobba, jobba, jobba är ju morsdag på söndag och
de är min o Johannas helg så de lär vara mycket att göra

Söndag
Jobba, jobba, jobba och jobba då lär de bli mycket att göra alla ska ju fira mors dag
och då ska man tydligen äta massa tåtor vilket är trevligt men än då.
Sen på kvällen ska jag kankse kolla på bio eller på film med Patrik får se vilket de blir  =)

Har ju lovat lite bilder sen innan så tänkte jag har ju tid nu att lägg upp lite



  

Före o efter bild hemma hos Mia när vi hade film kväll


  

Jag och Mia grillar




Jag och Sandra på väg till tyskland


Så nu blev där lite bilder med =)

Vi ha många komentarer på de jag skrivit roligare att skriva då =)



Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket fint!!

Du är sååå duktig=)



pusss

2009-05-28 @ 19:25:38
Postat av: Mindy

God middag..så snygg frisyren är på dig..Ha en skön fredag..

2009-05-29 @ 11:21:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mia

Snart mat och en massa skitsnack!!!!! Börjar faktiskt bli jättehungrig... :P Ses snart! Puss

2009-05-29 @ 18:01:09
Postat av: Nettan

Får man boka tid hos dig på studenten;)

2009-05-30 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0