Länge sen

Japp, då var de ett tag sen man skrev, så då är de dags för en uppdaterning =)

Har väl inte hänt så mycket, var ju sjuk, så har mest sovit.
Varit på jobb, fick jobba över hade sjukt mycket att göra. Sen var där ingen luft heller så man blev hel död bara av de.

Kom på att jag har lite bilder från i fredag när jag var o kollade film, har före o efter bilder de är illa, riktigt illa, så mycket vi åt, hahha men ibland så får man =P Så de kommer biöder på de senare idag elelr i morgon =)


Annars tycker jag inte de har hänt så mycket, får skriva mer imorgon eller senare, ska göra vid mig för kvällen nu =)

Höll ju på att glömma skriva de viktigaste, SANDRA kommer hem idag, ska bli super kul att träffa henne =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej emmafemma :D Jag vill ha bilderna från igår. Tror dock jag har tagit en massa foton på elden :P Hoppas du och Sandra har kul idag. Hörs kanske sen. Puss

2009-05-21 @ 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0