Mega förkyld

Har varit jätte förkyld hela helgen inte alls kul.
 Så när jag vaknade idag bestämmade jag mig för att nä jag ska inte jobba ingen som tackar mig för att jag går dit o är förkyld o gör mer onytta än nytta.
 Så är hemma från jobb idag o försöker att bli frisk,
så förhoppningsvis blir de till att jobba imorgon =)

Vad har helgen bestått av då, jo jobba jobba jobba och sova sova sova, hgar inte gjort mtcket mer än så,
blev många timmars jobb i lördags 11 timmar utan rast inget kul alls,
men som tur är jobbar jag med Johanna o vi har alltid kul när vi jobbar helg =)
Sen var de lite lyx i går jobbade vi "bara" 8,5 timme =P

Hur ser veckan ut så??

Imorgon är de Utställing som gäller Josse o Jenny ska ställa ut sitt ex-arbete,
ska bli super skoj att kolla in hur de blev har ju set ritnigar o allt under arbetets gång =)

Onsdag, då kommer Sandra hem från spanien,
ska bli super kul att träffa hennes har ju inte träffat henne på en vecka känns som evigheter.
Sen på kvällen är de fotboll som gäller,
ska bli super skoj =)

Torsdag, smsade med Sandra igår o var de inget annat planerat så skulle vi hitta på nåt på torsadg och de ska bli super kul känns som en hel evighet sen vi hittade på nåt bara hon och jag,
men de blir ju alltid ändrade planer så de lär väl inte bli så men man kan ju hoppas =)

Fredag, då är de 25-årsfest hos Vivan o Glenn som gäller, ska bli super skoj.
Men tänk 25 de är då man börjar tänka att vi börjar bli gamla elelr vad man ska säga,
men sj har man ju ett par år dit men ändå,
tiden går super snabbt.
Känns inte så länge sen man var på 20-årsfest hemma hos Vivan men de är ju redan 5års sen.

Sen måste lägg till detta var inne på blondinbellas blogg o kollade hennes inlägg, o de blev att jag fasnade vid de inlägget om den nya gymnasiegången hur de skulle vara uppbyggt och hennes åsikt om de. Tycker ni borde gå in o läsa de o se vad ni själva tycker om de, jag tyckte de var intresant att läsa och håller med till vis del men till vbis del inte, men ändå gå in o läs.

Sen är de nån som har nåt bra tips på nån roliga blöoggar man kan läsa o följa?? Kollar inte in så många just nu men hade velat ha nån andra att kolla in o så, man kan få så bar tips vad de gäller shopping o allt annat skoj =)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0