Nöjda ;)

Vet att de var super länge sen sitst och jag ska försöka att skria iaf varannan dag =)
Har hänt mycket sen sist, men pallar inte ta de nu så vi ta vad som hänt idag =)

Började med en god frukost med mamma som hon hade fixat =)
 Sen blev de bara till att slappa lite, och sen blev de en tur till jobb för att hämta upp Sandra. Hon skulle fixa lite högtalare till sin student o de blev fixat o så.

Hur se kvällen ut då??
Jo de blir en tur till Skurup för att lämna Sandra och sen vet jag inte om de blir en tur till trelleborg o träffa Emelie dä'r vi får se hur trött jag är ikväll=)

Var på bio med Mia igår o kollade på 17AGAIN
en riktigt rolig film ni bör gå o se skrattade jätte mycket,hehhe

Vad bjuder helgen på då:
Jo imorgon ska jag träffa Emelie på dagen sen på kvällen ska jag hem till Mormor o Bengt för att fira Bengt
Lördag, då bli de shoppning tur med Sandra i tyskland, ska bli super kul =)
och på kvällen hittar vi förhoppningsvis en ball festen att dra till =)
Söndag, komme rinte på nu vad jag ska göra med jag har garanterat något bestämmt =)

Nä, nu ska jag fixa lite i köket o sen är de skurup som gäller.

Puss


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha, lika mycket att göra som vanligt. = ) Men det låter skoj, speciellt shoppingen i tyskland. Yay!



2009-05-08 @ 08:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0