Super dag =)

Har hängt med Sandra hela dagen o allt blev bara perfekt vi har haft skit kul =)

Började med en tripp till skurup, efter de bar de av till ljunghusen för att köpa glass,
men de blev pommes istället =)
 Efter de bar de ner till trelle för att hämta min locktång,
måste ju var fin i håret imorgon =)
 När vi var på väg till malmö igen bestämmde vi oss för att vi skulle gå en runda
så de slutade nerre på bo01 med en god mocklatte i handen =)
Där satt vi nog i nån timma o bara pratde skit o hade de mysigt,
riktgigt bra väder o allt ju =)
 Så när vi satt där nere kom där fram en typ o gav oss vars en lapp om nåt ställe som heter
Zsa Zsa Zsu feat. VIP LOUNGE  
Så då har jag en enkel fråga är de nån som vet vad det är för ställe??
Efter att vi varit på bo01 så bestämmde vi oss för att dra hem till Sandra och ta ett gals vin =)

Så men andra ord vi har haft en toppen dag o en rikigt hel dag.
 Så nu kom jag o tänka på att man borde ha fler såna dagar,
när man bara tar de lungt o lever livet o tar vara på varje dag =)

Planerna för morgon dagen då
börjar med att jag ska jobba,
sen blir de hem o fixa till mig och efter de bär de av till
Vivan o Gelnn för att fira att dom blir 25 =)

Så morgondagen lär blir en super dag =)

Nu kallar sängen


Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Okej, Sex & the City på vardagar är bara repriser och jag kollar aldrig. Men här-om-dagen gjorde jag...och det var avsnittet där de sa "Zsa Zsa Zsu" heeeeeeela tiden.



Lite läskigt faktiskt.

Låter som en dag få kan slå, Emma. Ha en fin fin helg. =)

2009-05-22 @ 00:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0