Tisadg!

Har varit en soft dag på job  idag. Vi har hälso undersökningn på jobb så  har varit o tagit blodprov idag, och de är inte kul hatar de över allt annat!!

Efter jobb var de bara hem, och spva var super trött.

Josse ringde på eftermiddagen, och frågade om jag kunde följa me henne o hämta sin jacka, så de belv en trevlig promenad med hennne.

När jag  kom hem tog jag bilen o körde ner till Mia o häslade på henne när hon jobbade och  pratde massa skit.

Imoegon är de ut o gå med Mia efter jobb som gäller, sen på kvällen blir de antagligen att gå på modevisning,s ka bli super kul =)

Just nu kollar jag på Hair Spary. Tycker de är en rolig film, gillar man musikaler bör man  se den.

Puss


Kommentarer
Postat av: K

Blää, blodprover suger : (



Jag ska genast vara olaglig och ladda ner Hair Spray, har inte sett den än.



Du har inte skrivit så mycket om Tyskland, vad hände?

2009-05-13 @ 07:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0