trött

Har varit en lungn dag idag.
 Jobbade, o de var super trist massa sura och tysta människor =(
Efter jobb var jag o pratade med nån nisse som sa vad jag skulle göra för att mina handleder skulle bli bättre så då håller vi tummarna på att dom blir de =)

Efter de körde jag upp istan o träffade Mikaela, det var trevligt ett tag sen jag träffade hemma. Hittade en översöt kjol i stan som jag antaglligen ska köra imorgon, den var helt underbart söt o snygg =)

När jag kom hem förljde  jag med mamma till maxi o handlade massa mat.

Efter de blev de en tur hem till Sandra, pratade lite skit o så trevligt värre =)

Nä, är super trött så sängen kallar på mig. Sov gott


Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla söta Blondie men de säger inte jens :(:( HAHA. jag åker snart snart snart :) haha ses antaligen imorgon. PUSS

2009-05-11 @ 22:18:21
Postat av: Wigren

Lilla söta Blondie men de säger inte jens :(:( HAHA. jag åker snart snart snart :) haha ses antaligen imorgon. PUSS

2009-05-11 @ 22:19:00
URL: http://sandrawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0