Erbjudande =)=)

D¨å är de midsommar imorgon trevligt värre =)
Ska bli super kul, ser verkligen fram emot de =)

Sen får ni inte missa att vi har erbjudande på konditoriet imorgon =)=)
 Längder endas 15kr
Kanelbulle 5kr
Vaniljbulle 5kr
Winerbröd 5kr
Detta får ni ju inte missa, men vi har endast  öppet mellan 8-12




Hänt annars idag då? Jobba, pratat med Jonas ganska mycket kan ju inte prata med han på en vecka nu, han är ju på kreta....Så är ganska sambolös =( Menmen en vecka går snabbt kunde varit 2 veckor =PHar ju Annapanna som ska hålla mig sälskap nån dagar med så de kommer bli superduper =)
Sen nu på kvä'llen har jag varit på smyckeparty i svedala hos mammas kompis Madde, super trevligt och massa fina smycken o inte alls dyrt =) Så de blev en del =) Ska ha ett party i slutet på augusti så ni får boka in de =)=)

Sen måste jag ju säga grattis på en veckansdagen Alvin =)=)=)=)
Ser fram emot när jag får träffa dig =)

Nä nu ska jag hoppa i säng eller jag sitter redan i sängen men ska nanna kudden börjar jobbar redan kl.6 imorgon har ju en del att fixa för de timmar vi har öppet =)

Hur ser er midsommar ut?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0