Kungsgatan =)

Japp, då var midsommar med över, tyvärr =( VAr en jätte trevlig midsommarafton med massa skratt som alltid god mat trevligt sälskap lite gott och dricka ,snapsvisor, lekar och massa kul =) Så man kan inte klag. Jag var nere i ytsad i "stugan" men de gamla gänget och lite nytt folk så de var jätte kul =)

Sen igår tog jag och Anna oss hem när vi kom hem var vci grymt uttråkade, men vi kom på den bra iden att vi dra till öland, men fick tyvärr ite tag på nån bil så de blev inte av =( Bettan är ju inte pålitlig så jag ville inte köra med henne... Så de blev att vi körade en runda, sen hem här igen sen sova =)

Idag så var de upp fixa till sig. käkafrulle på kungsgatan, en snabbis på stan sen plyan men dock inte så länge blåste så de var lite kallt. sushi till middag nere på bo01 och satt och njöt i den härliga solen =9 Blev en hel del flum prat med =) Men de blir de alltid när jag och Anna träffas  =P Så med andra ord de har varit lång helg med Annapanna =)

Nä nu ska jag sova =) Tänka se om jag jag klarar gå upp i tid imorgon för att gå ut o traska en runda innan jobb =)

Vad gjorde ni till middsommar?

Puss


God jordgubbar =)

 
Lollo, Stig och Jag =)
Givetvisvar stig med hela kvällen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0