Me LiKe UtEsErVeRiNg

Japp, nu var de ett bra tag sen igen jag skrev men har inte haft tid elelr lust att skriva..

Hur leker livet för mig då? Ska jag vara ärlig så trycker jag de är piss för tillfälligt...
Mina handleder göra svin ont gör ont upp i armarna av dom.
 För er som inte vet sitter min nerver i kläm i båda mina handleder och jag har inflamation i senorna i båda handlederna.
Och ja, detta påverkar givetvis mitt jobb, och de är inte kul alls.. De påverkar allt vardaliga grejor med mera..
Annars då? Jo då håller på att få ett frispel på uteserveringen och alla dessa bestämeler och allt annat som här kumunmänniskor till är så trött på de, menmen de blir väl bra och klart nån gång och när de är klart blir de super iaf =)
Sen gällande kompisar. Som skrivit jag mår skit tackvare mina handleder och de är massa med jobbet just nu så jag har tyvärr inte tid till er och jag  hoppas ni har förståelse för detta. Önskar att jag hade tiden och orken men de den finns tyvärr inte... Men som skriviet jag hoppas ni finns kvar när allt har lagt sig och så =)
Kan ju även säga att jag ser jätte mycket ifram emot midsommar, där jag kommer träffa en hel del av er och de super kul tycker jag =)
Vad mer då? Hmm, jag hoppas att ni kommer och kollar in min uteservering och tar en fika när denna väl är klart, känns som de kommer bli jätte mysigt och en omtyckt uteservering =)
Händer annars då? Inte mycket alls, de är jobb jobb och jobb. ska bli kul på lördag när man ska göra lite extra med tårtor och bakelser till bröllopet =) Har redan fått in beställningar till lördag så, är ni sugna på nåt gott så är de bara att beställa eller titta in om och beställa =)
Nä, nu ska jag fixa till mig . är ju bjudna på kaffe  så får se till att dra sig dit =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0