Sambolös =(

Då är men mega förkyld, de är jag inte kul alls =(
Bara för jag är förkyld har jag mega iont i mina handleder med =(
Tror iaf de beror på de för har inte haft så här ont i dom innan, menmen...

Sen så åkte Jonas igår till stockholm. Inte kul alls ska vara utan sambo till nästa fredag... Menmen hoppas dom får de trevligt hans föräldrar och han och hans syster åker till kreta på torsdag och ska ha de skönt där =)

Träffade Josse igår =9 super trevligt hon kom hit så vi fikade på massa god frukt o kaffe =) De blev en massa skit prat om en massa skumma grejor.... hahahhaah =P

Hur ser dagen ut då?
Nu är de jobba, mamma kommer ner till jobb senare idag =)
Efter jobb är de inhandling av mat  =)

Hur ser reten av veckan ut då?
Imorgon ska jag på smyckepart och träffa annapanna eller rättare sagt anna ska sova över hos mig =)
Fredag är de ju midsommar =)
Me llike =)=)=)=)
Då är de jobba en stund på dagen 8-12 sen är de hem fixa till sig sen bege sig ner till Ystad  =)
Ska bli super nice =)
Och super kul =)
Känns som de kommer bli en toppen dag=)
Sen resten av helgen får jag se vad den bjuder på =)
Är de nice vä'der så känns de som ett besök på plyan på söndag är vad som skall göra, så är de nån som har lust att hänga på så hör av er =)

Just de kan ju berätta detta med, vi får en ny gadrob förhoppningsvis i veckan , ska bli såå nice. Den andra gadroben i vår stora gardob radsade så nu har vi kläder överallt inte kul alls, men de kommer bli perfa när vi får den nya =)
Hoppas på att vi fått den innan jonas kommer hem så vår gadrob är perfekt när han kommer hem och kan visa hur fin den blivit =)
Sen har nog flä'ckten i min fdata pajat och de är inte kul så kan inte använda datan så mycket, vilket är lite jobbigt, menmen ska se till att fixa de nästa vecka =)

Fick en jätte söt tröja av mamma häromdagen med mimmipigg på super söt, har tyvärr inte hunnit tas foto men de kommer =)

Nä nu måste jag sluta skriva datan börjar bli varm så de är dax att den får vila lite =)

Vad har ni för kul planer i veckan?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0