Trevlig kväll igår =)

Jobbade hela dagen igår, när jag kom hem sov jag i flera timmar hade lite sömn. Vaknade vid 19 tiden då jag gick o fixade till mig för att invänta min käka pojkvän och för att vi sedan skulle kunna
 bege oss hem till Sanna (en gamal brandomskompis)
Där blev de gitarrhero och lite sånt, en mycket trevlig kväll och de var super kul att få träffa Sanna har inte träffat henne sen jag var typ 12 om inte de var ännu längre sen =)
 Så de har vi ju fejjan att tacka för =)
Nä nu ska vi fixa till oss för att bege oss till malmö och träffa mamma en stund. S
en är de hem o fixa massa här hemma för de ser ut som f*n här, menmen de blir väl bra så smånging om =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0